Bezig met laden...

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag!

Verzendkosten

Voor bestellingen in Nederland of België hoef je geen verzendkosten te betalen. Voor andere landen gelden afwijkende tarieven. Een volledig overzicht van de verzendkosten per land vind je hier terug. 

Levertijd van de bestelling?

Leveringen in Nederland: van maandag t/m vrijdag voor 23.59 uur besteld en betaald wordt dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd maar in sommige gevallen duurt het 2 tot 3 dagen. Wij streven naar een zo spoedig mogelijke levering maar kunnen helaas niet garant staan voor de gestelde leveringstermijn. Dit ligt vrijwel altijd aan de vervoerder, ons logistiek centrum is razendsnel en vrijwel volledig geautomatiseerd.

Voor leveringen buiten Nederland geldt dat orders geplaatst tot 14.00 uur dezelfde dag worden verwerkt en verzonden. Levering zal over het algemeen binnen 3 tot 6 dagen plaatsvinden.

Brievenbuspost of pakket?

Bestel je één artikel (dat kan dus ook een 2-pack zijn) dan verzenden we deze als brievenbuspost, we hanteren de standaard brievenbusmaat. Wanneer je twee of meer artikelen bestelt, wordt je bestelling als pakket verzonden. De bestelling zal dan door een medewerker van de door jou gekozen vervoerder worden aangeboden.

Leveringen buiten de EU

Over deze pakketten moeten mogelijk invoerrechten (en administratiekosten) worden betaald. Dit is per non-EU land verschillend.

De invoerrechten worden geheven op het moment dat het pakket het land van bestemming bereikt. Onze webshop heeft geen invoerrechten of administratiekosten tijdens het afrekenen. Additionele kosten voor het invoeren van onze producten zijn voor rekening van de ontvanger. 

De invoerrechten verschillen per land en het voor ons niet mogelijk om een indicatie van de kosten te geven. Wanneer je meer informatie wenst over de invoerrechten van je land, neem dan contact op met lokale autoriteiten.

Let Op! Voor de UK gelden strenge regels voor de invoerrechten en dit kan hoge kosten met zich mee brengen. Deze kosten worden niet betaald door Girav.

 

Klachten?

Mochten er klachten of opmerkingen zijn over een besteld product dan kunnen deze kenbaar worden gemaakt via e-mail: [email protected]. Het Girav team zal zo snel mogelijk (uiterlijk binnen drie werkdagen) telefonisch of via e-mail inhoudelijk op de klacht reageren.

Heeft Girav ook shirts voor dames?

Op dit moment omvat onze collectie alleen herenshirts, waarvan overigens verschillende maten ook door dames worden besteld! Wij zijn wel bezig geweest met de ontwikkeling van een dameslijn, maar dat is vrij complex. Dames hebben veel, en verschillende wensen. Wij kiezen altijd voor kwaliteit en willen de producten die we op de markt brengen op perfecte wijze neerzetten, qua materiaal, pasvorm en model. Dit vergt veel onderzoek en tijd. Wij zijn nu nog niet zover dat we een dameslijn kunnen presenteren, maar wie weet wat de toekomst brengt!

Andere vragen?

Neem dan contact met ons op en we helpen je verder:

Telefoonnummer: 020-4721002
E-mail: [email protected]