Please be aware that import duties and taxes can be added to your order by UK customs and will have to be paid by you in order to receive your package.
Retourneren
Bij Girav kun gratis retourneren binnen 100 dagen.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Online aankopen van Girav kunnen binnen 100 dagen zonder kosten worden geretourneerd. De aankopen kunnen, net zoals in een winkel, thuis gepast worden. De te retourneren artikelen moeten ongebruikt en ongedragen zijn, voorzien van de aangehechte prijskaartjes en in de originele verpakking geretourneerd worden.
De retourzending hoeft niet online gemeld te worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen wordt het aankoopbedrag terugbetaald via de bankrekening Stichting Derdengelden van onze partner Buckaroo.
Via PostNL in Nederland
Bevestig simpelweg het meegeleverde Girav retourformulier (met adres en barcode) op het pakket en geef het af bij een PostNL Pakketpunt of geef het pakket mee aan een PostNL-pakketbezorger.
Via DHL in België
Bevestig het meegeleverde Girav retourformulier (met adres en barcode) op het pakket en geef het af bij een DHL ServicePoint in de buurt.
Geen retourlabel
Ontbreekt het Girav retourformulier met barcode (voor landen met gratis retourneren) neem dan contact op met de klantenservice via [email protected].
Ons retouradres is:
Girav
Polderweg Oost 19
2973 AN Molenaarsgraaf
Nederland
Kan ik een artikel ruilen?
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. De snelste manier om je gewenste artikel te ontvangen is om een nieuwe bestelling te plaatsen en de andere kosteloos aan ons te retourneren.
Heb je iets gekocht wat onder onze actievoorwaarden valt (bijv. 3 voor €50 of 2 + 1 gratis), of heb je een vraag, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected] of tijdens kantoortijden op 020-472 10 02.
Vragen of klachten tijdens het gebruik?
Girav streeft ernaar klachten te vermijden. Maar mocht er na verloop van tijd toch een klacht zijn over een artikel neem dan gelijk contact op via [email protected] of tijdens kantoortijden op 020-472 10 02 om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.