Perfecte pasvorm – alles in 3 lengtes & 17 maten

Bestellen

Wij helpen je graag! Hieronder staan de meest gestelde vragen over het bestellen bij Girav.

Leveringen rond Black Friday

We doen er alles aan om je pakket snel te leveren. Door Black Friday is het druk in ons magazijn en bij de pakketvervoerders. Het kan gebeuren dat de bezorging langer duurt dan je normaal van ons gewend bent.

Zodra we je bestelling verzonden hebben, ontvang je een e-mail. Mocht je bestelling niet door de brievenbus passen, dan zit er in die e-mail een Track & trace code. Met die code kun je op PostNL.nl en via hun app je pakket in de gaten houden. Voor verzendingen kun je met de DHL Track en trace, of via de app het pakket volgen. Mocht het bezorgmoment niet uitkomen dan kun je een alternatief bezorgmoment of alternatief afhaalpunt kiezen.

Wat is de levertijd van de bestelling?

Leveringen in Nederland: van maandag t/m vrijdag voor 23.59 uur besteld en betaald, wordt dezelfde dag verzonden. Wij streven naar een zo spoedig mogelijke levering maar kunnen helaas niet garant staan voor de gestelde leveringstermijn. Over het algemeen wordt jouw bestelling de volgende dag bezorgd, soms duurt het 2 tot 3 werkdagen. Dit ligt vrijwel altijd aan de vervoerder, ons logistiek centrum is razendsnel en vrijwel volledig geautomatiseerd. Voor leveringen buiten Nederland geldt dat orders geplaatst tot 14.00 uur dezelfde dag worden verwerkt en verzonden. Levering is gemiddeld binnen 3 tot 6 werkdagen.

Waar zijn Girav shirts te koop?

De Girav kleding is alleen te kopen via de webshop. Er is momenteel geen fysieke winkel of showroom.

Let op: Ons adres in Amsterdam is enkel ons kantoor.

Ik ben op zoek naar een bepaald model maar zie deze niet meer in de webshop. Komt deze nog terug in de collectie?

We updaten onze collectie meerdere keren per jaar. Dat kan betekenen dat een bepaald product verbeterd terug komt met een nieuwe naam. Bekijk hier onze lijst met nieuwe vervangers en producten die uit de collectie zijn.

Wat moet ik doen als mijn bestelde artikel niet overeenkomt met de gewenste lengtemaat?

Bij Girav is elk artikel uniek. Het productieproces kan soms kleine variaties in lengte en breedte veroorzaken. Hoewel we er alles aan doen om krimp tijdens de productie te minimaliseren, kunnen er soms toch kleine verschillen optreden tussen items.

Als je merkt dat het bestelde artikel aanzienlijk afwijkt van de gewenste lengtemaat, staan we klaar om te helpen. We willen dat je tevreden bent met je aankoop, dus wij horen het graag als dit niet het geval is.

Je kunt ons gemakkelijk bereiken via e-mail op [email protected]. Stuur een foto mee van de afwijking zodat we we je snel kunnen helpen.

Heeft Girav ook shirts voor dames?

Girav is een echt mannenmodemerk, maar we weten van klanten dat een aantal T-shirts uit onze collectie ook door vrouwen wordt gedragen. We hebben ons serieus verdiept in een dameslijn, maar dat blijkt vrij complex. Vrouwen hebben veel en andere wensen dan mannen. Of het nou gaat om materiaalkeuze, pasvorm of model, wij streven altijd naar perfectie. Het opzetten van een vrouwenlijn vraagt op dit moment te veel tijd en onderzoek. Maar wie weet wat de toekomst brengt! Lees meer op onze Girav dames pagina.

Waar vind ik informatie over reviews?

Lees het recensiebeleid van Girav.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Bij Girav streven we naar de hoogste klanttevredenheid en de beste kwaliteit van onze producten. Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je bestelling, horen we dat graag. Je feedback is waardevol voor ons.

Heb je een klacht, vraag of opmerking over een besteld product, stuur een mail naar [email protected]. Team Girav reageert zo snel mogelijk (uiterlijk binnen drie werkdagen) telefonisch of via e-mail inhoudelijk op jouw klacht.


Een vraag of opmerking? Hulp nodig? Team Girav helpt je graag persoonlijk verder! 
Bel 020 – 472 1002 of stuur een mailtje naar [email protected]